Hemgång

Sitter i kafeterian på sjukhuset och väntar på att bli hämtad.

Lämnar sjukhuset för nu är all provtagning klar , för denna gång.
Blev ( som vanligt ) lite förvirrad ; träffade läkaren och hon sa då att mätningen visar höga jämna nivåer..man vill se toppar och dalar för att det ska vara normalt.
Hon vill vänta in på de andra provsvaren från hypofysen och från binjurarna samt urinen innan hon kan bestämma sig varför min kurva ser ut som den gör. I’m fine with that !

Jag skulle få en ny tid till henne om 1-2 veckor när mina andra provsvar skulle vara färdiga. Och hon skulle remittera mig vidare till…???…tappat bort befattnings namnet, men nån kunnig inom näring, inte en dietist utan nån annan….

Så kommer koordinatorn / sjuksköterskan in… Suck….han säger att jag får en telefon tid till läkaren…och att mina värden blir de inte kloka på för de visar inte att jag är jäääätte sjuk men de är inte normala….och det kan va så att de visar ” felvärden” ???????

Nu kom min hämtare…måste gå….återkommer mera om ämnet när jag är väl hemma.

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Lämna en kommentar