Inget är som väntans tider

Nus är vi inne på mars månad och inget märkvärdigt har hänt.
Fått svaret från min gammaröntgen och den visade inga flera tumörer eller metastaser, det är ju skönt och fått veta.
Nu har doktorerna dock bestämt att jag ska genomgå den där EUS undersökningen och jag väntar fortfarande på tiden för den undersökningen.
Usch vad det är segt att vänta, jag har ju ingen aning hur stor ” maskineri” som behövs av folk och annat så för mig är det underligt att det ska ta en sån tid !!!!
Vill ju att nåt ska hända nu, helst i går, så jag kan ta tag i mitt liv.

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

