Energi förlust

Först hände iiiingeting, veckor av tystnad och evigt väntan.

Nu händer allt på en gång, känns det som.

Förutom att jag ska genomgå min undersökning nu på måndag, så fick jag kallelse till Dietist idag, henne ska jag vara hos nästa onsdag !!!

Skall bli skönt och få träffa dietisten, kanske jag får tips och råd om mat som innehåller energi och jag kanske kan få lite mer energi fast maten kommer ut typ med det samma. Hoppas också att det finns näringsdryck som är utan mjölkprotein som dietisten kan kanske skriva en recept på eller hänvisa vart jag kan köpa sånt, för på Apoteket finns det inte !!

En annan trist sak hände i dag, när jag duschade och tvättade håret så följde det med flera stussar hår😦

Undrar om det beror på att jag har nån brist på något som behövs för att slippa håravfall…hihih, undrar om det heter så…i varje fall slipper tappa håret.

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

