Lite pirrigt är det ändå

Skriver detta mitti i natten, nu efter kl. 00.00 får jag inte äta något, men dricka får jag.

I morgon ska jag sövas under undersökningen av bukspottkörteln, detta är näst största milstolpen under min resa.
En biopsi kommer att tas från körteln och patologerna skall undersöka den, sen får jag svaret om min tumör är god- eller elakartad.
Hur länge jag får vänta på svaren vet jag inte, är inte ens säker på om jag vill veta hur länge svaret dröjer.
Vet jag, då går jag bara och väntar och väntar på just DEN dagen. Tror nästan det är bättre att inte veta hur länge svaret dröjer.

Jag har sagt och tänkt också att jag egentligen inte bryr mig om svaret och det gör jag inte !!!
Vet inte om det är nån slags låsning i hjärnan eller skydd ifall det skulle visa sig att det inte skulle vara ett trevligt svar jag får, men just för tillfället bryr jag mig bara om att få undersökningen gjort och få operationen för jag kanske får mår lite bättre än vad jag gör nu .

Få se hur jag mår efteråt i morgon ?!

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

