Precisera

Härom dagen i mitt inlägg så ” beklagade” jag mig om att jag inte uppfattade omtanken osv . från folk omkring mig.

Jag står fast för den, men jag kände att jag behöver precisera ad jag menade.

Jag har nära och kära som gör jätte mycket för mig bl.a ;
* tänt ljus i kyrkan
* fått låna en skyddsängel , som jag har på mitt nattduksbord
* fått örhängen med helande stenar
* får ofta meddelande att nån tänker på mig
* får underbara sms med dikter mm.
* besök som piggar upp mig
Och många flera andra saker och ting !!!!!

Detta uppskattar jag enormt !!!! Tack alla ni för eran uppmuntran !!!!

Så varför ” gnälla” om resten…
Jag gnäller inte, jag konstaterar fakta😉

Vardagsbestyren , det poängterar jag för !!!
Städa,laga mat som jag inte ens kan,får äta,tvätta,ta hand om djuren etc…..ibland känns det som att hela hushållet rasar ihop om jag inte gör något åt det !!
Det jag gnäller för är att , jag har inte samma ork,att jag blir så fort trött när jag gör någonting. Därför hade varit väldigt tacksamt med lite fördelning av ”hemmabestyren”🙂

Ni alla där ute, du som råkat hitta hit…jag är evigt tacksam för att du orkade läsa detta !!!

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

