Under all kritik !!!

Ibland undrar jag hur dagens sjukvård kan vara tungrotat segt.

Jag har full förståelse för att jag inte är den enda sjuka människan,absolut, men att sjukvårdens system inte fungerar så väl ska inte drabba de sjuka tycker jag borde vara en självklarhet !

Med dessa bittra orden börjar jag av den enkla anledningen att jag fick ett telefon samtal från “min” kirurg Robin från SÄS.

Han ringde och ville kolla hur det var med mig och ville veta om jag fått något svar eller nån kontakt från Sahlgrenska i Gbg. IIIIINGET har jag hört från de sa jag…UNDER ALL KRITIK, tyckte Robin och jag höll med han om detta.

Mina provsvar på biopsierna hade kommit, men som allt annat som har inte fungerat, dessvärre så var inte biopsierna inte heller fungerat😦

Enl. biopsin så hade jag inte ens en tumör !!!!

Detta beror på antingen att biopsierna var för små ( otllräckliga ) eller så var de inte ens från tumören !!! SUUUUCK

Jag har väl rätt att vara lessen, upprörd, frusterad ???

Vi diskuterade även min viktras och värde nivåerna, så på torsdag skall jag lämna blodprover och utifrån de ska vi bestämma om jag läggs in nästa vecka för Parental Nutrition ( näring via påse direkt i blodet ).

Robin skulle också skicka på nytt en akut remiss till EndokrinologernaSahlgrenska och även ringa de. Överläkaren på kirurgin skulle också ta kontakt med de. Få se om det hjälper något eller om jag får…..VÄNTA igen .

Nu har det blivit flera negativa inlägg, men just nu ser det mörkt ut, ingenting går framåt och då har jag liiiite svårt att vara positiv.

Hoppas jag snart kan göra ett positivt inlägg och glädjas att det börja hända något radikalt !!!

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

