Från HLAVA till E 61

Idag har jag fått byta avdelning.
Från HLAVA till E61, säger mycket va ?!
Hjärt- och lung akutvårdsavdelning till kirurg avdelning.
Mina kaliumvärden är nere på botten, 2,29 ( för er som har koll på sånt ).
Så nu här på E61 får jag dropp med näring, hoppas det hjälper och att jag får lite mer ork.

Sen är ” man” tvungen att göra om den där ESU’n ( endoskopisk ultraljudsundersökning ) och ta nya biopsier från tumören !! JIPPII….NOT !!
Kirurgen hoppades att det kunde genomföras redan på måndag, men det återstår att se….

Annars har jag mått liiiiite bättre, kräkts bara 2 ggr på förmiddagen och behövt besöka toalett endast 8 ggr hittills !!!!

Tråkigt att vara hemifrån samtidigt som det är skönt att bara vara utan massa ” måsten ” särskilt när man mår så här dåligt som jag gör just nu.

Kram på er alla där ute !

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

