Långsamt

Helgerna här på avdelningen är sega, tiden går sakta och inget händer.
T o m jag som inte mår allra prima tycker att det är långtråkigt ?!

På veckorna händer det lite mera och det låter mer i korridoren om inget annat, nu är det som att någon har tryck på ”mute” knappen.

I morse var det dimmigt och såg inte alls kul ut, men nu har solen tittat fram bland molnen så jag blir lite piggare av det🙂

Väntar på om jag kanske får besök eller om jag ska besöka en vän som ligger här också fast två våningar under mig…återstår att se om han orkar komma upp eller om hans fru kommer och hämtar mig till hans rum.

Jag har ökat på ”trygghets dosen” så jag tar nu 5 ggr/ dygn + 2ggr långverkande, få se om jag kanske kan få ett sånt smärtplåster som det har pratats om, då slipper jag tabletterna , vore bra för magen att slippa .

Det var allt för idag , ha det underbart där ute !

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

