Mag- och tarm mottagning

I morgon ska jag till Mag – och tarmmottagningen, ska bli spännande och få höra vad de har för teorier ang. min tarm…
Lika så angående ångesten…

I dag har tarmen varit rätt så lugn , men jag har inte ätit något än…orkar inte ha mer ont än vad jag har. Magmusklerna är fortfarande rätt så ömma efter helgens magsjuka / kräkande, ouch vad det kändes.

Min man är världens underbaraste stöd i allt detta, han har visat oanade talanger, är så tacksam att ha just han till min man !
Min sköna dotter har varit så klok och stötta mig också väldigt , väldigt mycket !
Även vissa nära och kära har visat sig vara oerhört underbara, stöttande och hjälpt oss så mycket !

Det är så lätt att hamna i självömkan och tycka synd om sig själv, klart det är synd om en, men det är inte bara jag som blir berörd av min sjukdom !!!! Det är inte bara jag som har ”drabbats” av min sjukdom utan samtliga runtom kring mig har drabbats på var sitt sätt.Det har jag förstått först nu !!

Tack alla ni som stöttat och hjälpt vår familj !!!

Ta vara på er nära och kära !!!

Ps. Det var några som hade skrivit mejl till mig under tiden jag var på sjukhus…tyvärr så har de mejlen försvunnit innan jag hann svara…vill ju inte namnge här, men vet du med dig att du mejlat mig under juni-juli månad….mejla igen snälla !!!

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

