Nojjig

Jag har blivit lite nojjig de senaste dagarna.
Det kanske är så att man (jag),blir mer misstänksam när man har varit med en sån här resa,som inte är slut än.

Det jag är nojjig över för tillfället är att så fort jag ätit så behöver jag besöka toalett . I mitt ”lilla huve” gnager det tankar att det var ju så här jag hade det innan operationen…”tänk om de missat en bit” eller ”tänk om de missat att det spridit sig nånstans”……

Jag ska skicka in en frågeformulär och sedan blir jag kallad till MRT av tarmarna eftersom de inte funkar riktigt som de ska än, det ska kollas upp hur och var min Chrons sitter. Hoppas det är någon duktig som kollar på de bilderna och upptäcker om jag råkar ha fortfarande tumörer nånstans…..

Tror jag behöver lobotomi.

Ta hand om varann där ute.

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

