Sämre

Sen ca. Två veckor bakåt har jag blivit sämre.
Jag är tillbaka till ruta ett.
Spelar ingen roll vad jag äter eller dricker så rinner det ut som vatten.
Är väldigt trött och sover mycket.

Har lämnat massor med blod prover och flera avförings prover, väntar på MRT av tarmarna och CT-scanning.

Innan alla undersökningar och provsvar är klara vet vi inte om detta beror på Chrons eller om jag har flera tumörer nånstans.

Har varit hos Endokrinologiska Diabetes mottagningen och fått insulin, 3ggr per dag och så natt insulin.
Sen ska jag gå en gång i veckan och testa blodtrycket för den har vid de senaste mätnings tillfällen legat på 170-160.

Kram på er där ute !

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

2 responses to “Sämre

  • Persson

    Nej, nej, nej….. Så jobbigt du verkar ha. Hoppas du får hjälp.
    Skickar dig många styrkekramar 💚💚💚

Kommentera

