Tappat orienteringen

De senaste dygnen har varit helt upp och ner för mig .
Haft så pass ont och fått springa på toaletten så min dygnsrytm har mer eller mindre vänts eller rättare sagt helt huller om buller.

Är så trött men kan inte sova, når jag väl somnar så sover jag ca.3,5 timme.
Jag har både insomningstabletter och lugnande tabletter om jag behöver-vill använda de vilket jag gör med jämna mellanrum när jag är utmattad men kan inte sova.
Så vart det i dag eller , ja, i lördags .

Jag kunde inte somna!!!!!

Försökte sova, var sååå trött, natten till lördagen, men mina tarmar tyckte nåt helt annat så jag fick springa på toan varje kvart ända fram till ca. 10.00,vi skulle till min mans kusins 45 års fest på lördag kl.14.00 och jag ville vara så utvilad som möjligt .

Vi fick be en bekant till oss att komma hämta min man så han kom till festen, jag stannade hemma, orkade inte följa med.

Vid 14.00 tiden tänkte jag att, nu har jag varit vaken i 32timmar i sträck, jag måste få sova!!
Så jag tog en Imovane, insomningstablett….äntligen somnade jag, sov hela 5 timmar !!
Nackdelen blev dock att jag då vaknade 20 tiden….nu sitter jag här och nattugglar …..

Hittade ganska intressant läsning, som jag tänkte att jag delar med mig här

20131110-015638.jpg
( försökte infoga länken i själva bilden, men det gick inte så klicka här så kommer du till den )

Javisst,ja….jag har fått en ny tid till MRT, den 2 december !!!!

Ha en fortsatt härlig helg !

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

7 responses to “Tappat orienteringen

  • Persson

    Jag finner inga ord….

    Tänker på dig

    Tycker det är fruktansvärt dåligt av sjukvården att du inte får komma tidigare på röntgen.

    Skickar dig en extra kram.

  • Eliza

    Ja fyy så dåligt behandlad du blir…Usch, verkligen trist!!
    Jag tänker på dej! Kraam ♥

    • zarysz

      Tack Eliza !!!
      Skönt att får stöd !
      Hur går det för er ????
      Kram

      • Eliza

        Jo, vi kämpar på! Femte behandlingen förra veckan, så jag ser en långsam förbättring hos M nu. Orkeslösheten och tröttheten är förlamande av cellgifterna!
        Kram!

      • zarysz

        Vad skönt att det märks en förbättring !!! Vad glad jag blev nu !!!
        Ja, trötthet och orkeslösheten är jobbig !
        Tänker på er också !!!

        Vill gärna följa eran resa så ”rapportera” gärna till mig, om du orkar !!!

        Kram

Kommentera

