1 dagen på sjukhuset

Idag har det hunnit hända en hel del fast klockan är inte mer än 13.30 !

Jag har hunnit gjort CT-scanning, utan kontrast, koloskopi, utan laxering.

Har inte hört något om CT-scanningen än.

Tyckte att hon som assisterade läkaren, som gjorde koloskopin, sa nåt om att det såg inte ut som att jag hade inflammation i tarmen ?!?! Ändå har jag sviiiin ont i tjocktarmen ?!?

Nu ska jag samla urin i 24h och lämna feces i 3 dgr i rad.

Så ligger det till hos mig just nu .

Återkommer med fler rapporter….

PS. Jag måste säga till alla som bantar, glöm 5:2 metoden, bli inlagd på sjukhuset så kommer man gå ner i vikt….garanterad.

20131120-133324.jpg
Se här…min väldigt inbjudande frukost välling, smakade som det såg ut….

Ha det göttast – kram !

Ps. Blodtrycket i morse 147

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

2 responses to “1 dagen på sjukhuset

  • Persson

    Jag säger som min pappa… ” man ska äta då det smakar”

    Bra att det händer saker och att de hjälper dig!

    Kram

  • zaryszSari

    Ja, men nu känner jag mig förvirrad…lite rädd och bekymrad.
    OM inte tarmen är inflammerad, varför får jag så ont kring tjocktarmen när jag äter eller dricker ? OM inte tarmen är inflammerad , varför har jag diarré ?? OM tarmen inte är inflammerad…..betyder det i så fall….ny / nya tumörer…var finns den/ de ???

    Kram

Kommentera

