Nu har jag tänkt färdigt

Japp, nu har jag tänkt färdigt.

Eftersom min själva ”resa” med bukspottkörteln är ju slut….nästan hela är ju bort opererad så är just den biten att blogga om är över .

Men jag är ju inte frisk än, har samma symptom som innan tumör operationen och läkarna vet inte i dags läget om jag har en ny tumör som bara inte är tillräckligt stor för att synas i rtg…utan ”endast” i blodprover.

Det skulle bli träligt om jag bloggade om …idag var jag 22 ggr på toa eller idag har inte det hänt nåt ovanligt.

Därför har jag beslutat att göra ett UPPEHÅLL med bloggen. Jag slutar inte blogga om någonting nytt dyker upp utan då rapporterar jag. Jag fortsätter att hålla kontakten med er som meilat mig !

Jag vill gärna fortsätta följa utvecklingen för er !!!

Under tiden fortsätter jag blogga om dittan och dattan på min andra blogg <strong>zarys zvammel

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

4 responses to “Nu har jag tänkt färdigt

Kommentera

