Passar på att pööööösa ut lite

Återigen tillbaka till ruta ett !

Akutremiss till CT-scanning av buken på Sahlgrenska sjukhuset efter remiss från Mag- och Tarmmottagningen efter MRT av buken.

Akut remiss på Koloskopi, på måndag får jag veta när det blir av.

Maaaasssor med blodprover lämnad igen !
Urinsamling pågår .

Diarréerna fortsätter, dygnet runt oavsett vad jag äter,oavsett kortison och Creon behandling.

Trött dygnet runt.
Ont i hela kroppen, lederna och hälarna värst.
Ont i vänster sidan,värst under vänstersidan under revbenen !
Kan inte djupandas,böja mig,spänna mag musklerna….smärtan går rakt igenom och känns även på rygg sidan….
Smärta i tarmarna hela vägen😦

Gnällbälte i dag, men just nu känns det som att alla energikällorna är tömda för tillfället och jag orkar inte mera…orkar inte….

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

2 responses to “Passar på att pööööösa ut lite

  • Persson

    Kära, kära vän vad jag blir ledsen när jag läser din blogg. Usch om jag kunde hjälpa dig…
    Du finns i mina tankar

    Skickar många, många styrkekramar ❤️❤️❤️

    • zarysz

      Tack goa dig ! Du finns i mina tankar också ! Mejlade dig för ett tag sedan, men det kanske kom bort i cyberrymden …. Kraaaaam

Kommentera

