Klart Krylbo !

Så nu vart det gjort…både blodprovet och scanningen !
Kontrastmedlet smakade inte Champange precis men jag fick ner den.

Vet inte om jag behöver åka en gång extra för att ta nya bilder för i mina papper stod det inget om att inte få köra bil efteråt då man skulle få muskelavslappnande medel och jag körde bilen till sjukhuset själv😦

På papperna stod endast att jag skulle börja dricka kontrastmedlet senast 3 timmar innan undersökningen och inget mer.
Väl inne så fick jag nål i armen och ytterligare kontrastmedel ( ni som gjort det vet att det är den som gör att det känns som om man kissat ner sig ) och så skulle fått det där med muskelavslappnande….mmmmm…..

Nu väntar nästa undersökning den 9e och så förstås svaren på alla proven och undersökningarna .

Hade en kort men bra diskussion med min man i väntrummet ang . smärtan och diarréerna .
Jag har varit emot att börja kontinuerligt med morfinet igen, men min man fick upp mina ögon att om man inte kan få stopp på diarréerna så borde jag åtminstone få vara smärtfri även om det skulle innebära morfinplåster igen…..nu när jag fått ”smaka på” det så känns det som en nödvändig och ”bra” lösning så i morgon ska jag kontakta Mag- och Tarmmottagningen ang . Morfinet….och Oxicodonet.

– tack för att ni finns !

To my followers from diffrent countrys, thank you for beeing here !
I hope that the translator works ?!

20140603-230354-83034699.jpg

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

2 responses to “Klart Krylbo !

  • Persson

    Hej vännen! Vad bra att dina undersökningar nu är gjorda, väntar spänt på svaren.

    Stor varm kram till dig o familjen ❤️

    • zarysz

      Ja, fast jag fortfarande endoskopin kvar …näistä måndag ! Jag väntar spänt på svaren med !
      Tack för kramen till oss !
      Hoppas att du får fortsätta må bra !
      Bauta kram ❤️

Kommentera

