Min dag

Brukar inte lägga upp så mkt bilder då jag har en ”sida” för de som heter ”BILDARKIV” ( den hittar du lite längre ner i högerspalten ) dit jag har tänkt försöka komma ihåg att lägga upp lite bilder…MEN den här gången gör jag ytterligare ett undantag !

Har varit och lämnat en hel del prover – igen – inför mitt besök hos Endokrina Kirurgen ”charmören” B. Nilsson den 15 augusti.

Det ” roliga” i det här hela är att jag var ju på CT-scanning i början av juni på – akutremiss, lämnade jädrans massa blodprover….ringde för nån dag sedan till mottagningen och RTG läkaren hade inte ens signerat svaret på CT-scanningen ! Inga provsvar var färdiga ( samma som jag lämnat idag )…koloskopins provsvar har onte heller kommit…så vad i farao ska jag hos han att göra den 15e för proverna jag tog idag lär ju knappast vara färdiga då.

Låter patetisk och negativ och gnällig ..ja, jag vet.
Jag borde vara tacksam att de tar prover och att jag får komma till en läkare !

De senaste dagarna har inte vart så jätte trevliga, jag har varit yr, mått illa , kräkts och haft väldigt ont i sidan och även i tunntarmen…och så diarré , naturligtvis….trött…trött…trött.

MEN ,JAG LEVER !

Kramar till er alla där ute !
Sola och bada och njut av dagen, den får du inte tillbaka i morgon !

20140721-223735-81455973.jpg

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

