Nattugglar

En kortis…
Hela kroppen värker och ilar, varje led gör ont.
Tog x-tra smärtstillande och nu ligger jag i soffan och väntar på att den värsta smärtan ska klinga av och jag kan somna…

…sov gott ni som kan
…ni som inte kan, hoppas ni somnar snart !

Kan inte skriva onda kramar eller smärtsamma kramar …så det få bli….
KRAMAR !

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

2 responses to “Nattugglar

  • Persson

    Hej vännen!!
    Jag lider med dig när jag ser att du verkar ha så ont. Usch o fy…
    Hur påverkar den otroliga värme vi haft i sommar? Har du orkat vara och bada nåt?
    Jag har varit på badstranden ganska många gånger. Jag är som en fisk.. Älskar att bada…
    Krya på dig kramar skickar jag i en stor säck till dig…..

    • zarysz

      Har ont,lite själv fövållat..d finns ju morfin,men valt att inte ta så stora doser för au kunna va lite mer vaken o köra bil o så . Täker på dig…fisken, hi hi ! Kram

Kommentera

