Läkarbesök

På onsdag är det dags för läkarbesök på Sahlgrenska , Endokrinologiska Kirurg mottagningen.
Jag hoppas innerligt att de har samtliga svaren att ge mig, CT- Scanningen, Koloskopi , alla blodproverna !

Den senaste tiden har jag fått kämpa med smärtan i hela kroppen, typ som om man vore jätte förkyld och hade hög feber så kan det ”il värka” i muskler och leder…det är så jag har det.
Ont i lederna, fingrar, vrister,armbågarna, knäna, fötterna….fotsulorna, herrreminjeeeee….så ont !!!!
Ont i munnen, det liksom flagnar i gommen.
Trött…trött….trött !!!

Trots detta har jag faktiskt varit och ridit två ggr , uteturer i skogen !!
Sån härlig känsla , befrielse, glömmer av smärtan ett tag, halleluja !!!

Men det ska nog bli bättre , bara de kommer på vad de ska ge mig mer än de tabletterna och sprutorna jag får nu.

Återkommer på onsdag efter läkarbesöket.

Kram på er alla och tack för erat stöd !!!

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

5 responses to “Läkarbesök

  • Persson

    Hej vännen.
    Jag ska hålla alla tummar o tår för dig på onsdag men som du vet så finns du i mina tankar varje dag.
    Som du sist skrev tänk om man fick ner alla tankar på pränt. Jag har också skrivit flera brev ” i skallen” till dig.
    Vi får verkligen hoppas du får svar på alla prover o undersökningar du gjort.
    Jag blir såååå glad att du kunnat vara o rida. Det måste vara en härlig känsla. Jag red på en kompis häst när jag var ung, nu ser jag bara på dem…

    Kram kram och LYCKA TILL på onsdag…. ❤️❤️❤️

  • zarysz

    Tack goaste du !!! 💖

  • Persson

    Hållt tummarna och tänkt på dig flera ggr idag. Hoppas allt gick bra

    Kramar

Kommentera

