….fortsättning följer

…skrev sist att jag skulle fortsätta när jag kommit hem, då min hämtare kom…. Just nu så orkar inte jag skriva….är frustrerad så jag bjuder på denna dikt så långe !

Hoppets smärta

Så blev det tyst och svart
Ensam måste jag ta mig upp för brunnens råa väggar
Orkar inte en gång till
Vill släppa taget
Falla

Snälla dra mig upp
Låt mig få vila på din styrka
Ge mig lite av dig, så jag kan orka lite till

Nej lämna mig i djupet
Gör det på riktigt denna gång
Så jag slipper rasa ner igen
För de gör så ont

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

One response to “….fortsättning följer

Kommentera

