JA! eller NEJ ! ?

Jag är nog som en groda utan ben,hopplös!
Fick detta svar idag och blev bara som ett frågetecken.
Vad menas med svårtolkade ” ? Det fick mig få massa frågor,varför,hur etc.
Jag är dock jätte glad att jag verkar inte ha några hormonella förändringar som skulle betyda Cushingsyndrom eller nåt med binjurarna!
Hoppas nån kommer på snart att ändå ska ta prover från förändringen i tjocktarmen och att tumören i hypofysen är inte såååå farlig!
Plockar ut det som är ”trasigt”  och jag kan fortsätta med min kamp, fast med mindre besvär!
Yeeeeey….men det bästa är att jag har underbar folk i min närhet och att jag lever!
~ kram alla goda där ute!

image

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

Kommentera

