Flera prover

Det var ett tag sedan jag orkade skriva …
Strålningen tog musten ur mig.

Nu börjar jag få lite mer energi och det känns väldigt skönt.

Än har inte jag fått några svar på mina tidigare prover,
men jag är inte klar med alla ”nya” undersökningar.
Om två veckor ska jag göra en sån där utandnings prov på enzymer på bukspottkörteln, något som reglerar fettets uppbrytning i kroppen.

Ska bli spännande att uppleva en sådan undersökning också!

Jag har försökt efterlysa ,hur andra har reagerat på olika behandlingar och vilka behandlingar men ger, men inte fått några riktiga svar då jag tydligen är rätt så ensam med mitt då…..

Därför har jag börjat föra dagbok över olika känningar och reaktioner och så ska jag lämna det till forskargruppen så då får jämföra lite med de andra i världen, kanske jag kan få lite flera svar och kan jämföra hur lika/ olika det är .

Otroligt att det snart är jul !
Jag som inte trodde jag skulle uppleva flera jular hänger kvar än …yes !

Ha det gott alla där ute !
– kram

Om zarysz

Jag heter Sari,som det låter är det inte svenskt utan ett finskt namn. Jag föddes i Björneborg/Pori i Finland och kom till Sverige 1980. Jag är gift sedan 2003 , har 3 egena barn och 3 bonusbarn, 3 egena barnbarn och 8 bonusbarnbarn ! Intressen Jag är intresserad av webdesing,foto redigering,musik,djur,blommor/växter,scrapbooking,det okända,psykologi mm. Jag gillar... När jag få filosofera i fred. Jag ogillar... Mornar ( är en nattuggla ) och en massa annat också ! Motto: Var mot andra som du vill att andra skall vara mot dig! Det är orättvist att behandla alla lika ! Visa alla inlägg av zarysz

4 responses to “Flera prover

  • Persson

    Tralalalaaaa vad glad jag blir att du skriver. Det var ett tag sen. Jag har för kanske 2 v sen skickat ett låååångt mail till dig men då du inte mått bra så kanske du inte sett eller orkat svara, men det gör ingenting!!
    Hur många strålningstillfällen har du gjort? Hoppas nu att all skit försvinner o att du får må bra. Jättebra att du skriver upp för forskningen. Kanon…
    Såg du cancergalan här i måndags? Fy sjutton vad jag grät…. Men man ser ju att forskningen går framåt tack o lov. Jag sätter in pengar på fonden o hoppas att vi får bort denna skitsjukdom.
    Många många måååååånga varma kramar till dig från mig

    • zarysz

      Jag såg ditt mail 🙂 tänkt och svara på den flera gånger, i huvet, men inte orkat svara då jag känt mig mindre intelligent…trött. Jag har gjort 2 strålningar än så länge. Såg canergalan och grinade folder ! Hoppas du har , i fortsättnings vis , fått må bra ! Tänker på dig ofta ! Kram

Lämna en kommentar